02 Haziran 2024 Pazar

İlk hac kafilesi kutsal topraklara uğurlandı

Isparta’dan ilk kafile emekli İmam Hatip Mehmet Yüceer ile kutsal topraklara gitti

Isparta

Isparta’dan ilk hac kafilesi bugün yola çıktı. Kutsal topraklara giden 101 hacı adayı için Terminal Camide tören düzenlendi.

Kutsal topraklara hac yolculuğu başladı. Isparta’dan kutsal topraklara ilk hac kafilesi 101 kişi ile Hudeybiye Turizm aracılığıyla gitti.

Hacı adayları için Terminal Camide bir tören düzenlendi. Törene hacı adaylarının çok sayıda yakını katıldı. Emekli İmam Hatip Mehmet Yüceer’in kafile başkanlığını yaptığı hacı uğurlama töreninde duygulu anlar da yaşandı.

Kimi 12, kimisi ise 15 yıldır kutsal topraklara gitmek için bekliyordu. Bekledikleri hac kurasından çıkan vatandaşlar, duygularını paylaştı.

101 kişilik kontenjanının tamamen dolduğunu belirten Kafile Başkanı Emekli İmam Hatip Mehmet Yüceer, hacı adaylarının Isparta’dan direk Medine’ye, dönüşte de yine aktarmasız olarak Isparta’ya ineceğini söyledi.

Törende Kafile Başkanı Emekli İmam Hatip Mehmet Yüceer tarafından dua edildi.

Yapılan duanın ardından kutsal topraklara gidenler yakınları ile vedalaştı. Vedalaşma esnasında duygu dolu anlar yaşandı.

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

Gölge

19 Mayıs 2024 Pazar 14:17

Haberdeki yazım hatasını düzeltirmisiniz( toğraklara )

Emekli vatandaş

19 Mayıs 2024 Pazar 13:45

Ömer, Allah dan kork.. Oralarda o, socakda bu işler para ile tura ile yapılacak işler değil..Sen ne zaman gittin de, böyle atmasyon iftiralarda bulunuyorsun.. Bizlerin Mehmet hocayı savundugumuz falan yok.. Yalnız adam oraların aşığı, yıllardır hac ve umre için binlerce insan götürdü, getirdi..Bir kişi çıksın desin ki, bize şöyle yaptı, böyle ilgilenmedi v,s... Hiç bir kimse diyemez..Sen önce kendine bir çeki düzen ver.. Allah kuru iftira atmakdan korusun seni de ....

a.isik

19 Mayıs 2024 Pazar 12:25

arablarin cebini doldurun

Osman keser

19 Mayıs 2024 Pazar 02:51

Maşallah mehmet hocam Allah sizden razı olsun, sayenizde zorlanmadan umre yaptık

Ömer

19 Mayıs 2024 Pazar 00:54

Kim demiş Kabe aşığı diye bu adam para aşığı paraaaaa

Emekli vatandaş

18 Mayıs 2024 Cumartesi 23:03

Ben Mehmet Yüceer in yaveri değilim, avukatı hiç değilim.Yalakalık dan kesinlikle hoşlanmam..Bu dünyanın öbür dünyası da, var..Bir defa umreye, bir defada hacca gittik, Mehmet Yuceer le.. Adam bizler için kendini parçalıyor, orayı, burayı tarihi konulariyla ,sanki o anları yaşatıyor gibi canla, başla anlatiyor..Bu işler vallahi billahi para ile falan yapılacak işler değil..İnsanda ruh,iman gücü,vicdan ve en önemlisi de arkasındaki getirdiği insanların en ufak işleri ile dahi tek tek ilgileniyor

Vatandaş Rıza

18 Mayıs 2024 Cumartesi 22:56

Hasan hoca, adlı rumuzlu yorumcuya.... Ekonomik krizde, hac, umre,gidenlere... gelince de yalancı hacı olmak için Arabistan a gidiyorsunuz diye, farz olan hac ibadetini alaya alıyorsun..Hakaret ediyorsun..Her koyun kendi bacağından asılır.. Kimin ne olduğunu ancak Allah bilir..Senin gibi yaz tatilini denizde, villalar da geçirenlere, bir şey diyoruz mu? Alaylı, hakaretlerde bulunuyoruz mu? Seni Allah ıslah etsin, Allah bildiği gibi yapsın, ne diyelim ki !!!!

Ispartalı

18 Mayıs 2024 Cumartesi 22:36

Amerikan parasıyla kabeye gidip hilton otelinde kalıp hacı mı olunuyo şimdi. Vay dinimizin haline… la hiltonun kabe de ne işi var. Bizmi dinimizi yanlış biliyoruz yoksa…

Kabe aşığı

18 Mayıs 2024 Cumartesi 22:32

Daha önce diyanet ile de gittim hocalar bir kere gösterdi sonra bir daha görmedim diyanet hocalarını Mehmet Yüceer hocam ile 2018 de birdaha gittim aşkı maneviyatı kendisi yaşadığı gibi bizlerede fazlasıyla yaşattı kesinlikle Mehmet yüceerle hocam ile oraları anlamak ve yaşamak lazım…

Hayırlı mayırlı işler

18 Mayıs 2024 Cumartesi 22:27

Kaç Bin Dolar veriyoruz?

Ana baba duası

18 Mayıs 2024 Cumartesi 22:23

Bizlerde daha önce mehmet hocamla gittik ondan Allah bin kere razı olsun seyahatinden,konaklamasına dört dörtlüktü ve en önemliside ibadetimizi çok güzel yaptırdı yine olsa yine onla giderim kutsal topraklara çok özlüyorum yaşamayan bilemez

HASAN HOCA

18 Mayıs 2024 Cumartesi 19:47

BU EKONOMİK KRİZDE EŞINDE,DOSTUNDA,ÇEVRESİNDE YAKININDA İHTİYACI OLAN VARKEN GÖSTERİŞ İÇİN BİRAY ARABİSTANDA HACI BURA GELİNCE YALANCI HACI OLMAK İÇİ GİDİYORSANIZ BİLİNKİ YAPTIĞINIZ İBADET HARAMDIR!!!

Memnuniyet olmalı

18 Mayıs 2024 Cumartesi 18:13

Sekiz sene önce falan Ekrem turizm ile umreye gittim hiç memnun kalmadık Hudeybiye Turizm ile gidenler Diyanet ile gidenler memnun herkes gitmeden önce araştırsın çok önemli

Ispartalı

18 Mayıs 2024 Cumartesi 15:41

Allah mübarek etsin ama ilk hac kafilesi 46 kişilik bir gurupla Ekrem turizm 13 mayısta yola çıktı ıspartadan